Ember a vízben

Történetek emberekről, akik mindannyian érdemesek arra, hogy megmentsük őket. A blogot az élet írja, de csak rajtunk múlik, hogy eljutunk-e a happy endig. Küldd el te is a saját történetedet, hogy segíthessünk! emberavizben@gmail.com

Partnerünk


Segítsd Te is Őket!


Facebook Box

Írd meg a történeted!

Friss hozzászólások

Címkék

Együttható: mégis beneveztem!

2011.11.20. 11:51 emberavizben

Sokat vívódtam, végül arra a döntésre jutottam, hogy elindulunk a OTP, az origo és a TV2 által meghirdetett Együttható pályázaton. Aki ismeri az elmúlt évemet, nyilván tudja, hogy két olyan Facebookos pályázat van hátam mögött, amelyben ugyan komoly sikereket könyvelhettem el, mégsem kerültem sokkal közelebb ahhoz a célhoz, hogy végre megszülessen az általam megálmodott közösségi adományozási oldal.

Most komolyan felkészültünk a pályázatra és nagyon értékes anyagot adtunk le az Együttható bírálói számára. Az önkéntesség évében szinte hihetetlen, hogy addig nem sikerült igazán komoly támogatást szereznem egy ilyen közösségi oldal felállításához. Persze nem rólatok van szó, akik eddig is rám szavaztatok, buzdítottatok a céljaim elérésére, inkább talán csak annyi hiányzik, hogy olyanok is meglássák, akik képesek lennének egy igazi kezdőlökéssel besegíteni.



Most azonban tényleg komolyan vettem a feladatot, és nagy szerencsémre találtam egy olyan szervezetet, amely szívesen tűzné a zászlajára a közösségi támogatás céljait. A támogatóm a Kézenfogva Alapítvány értelmi fogyatékos és halmozottan sérült embereknek segít elsősorban. Ma Magyarországon közel 600.000 fogyatékos ember él, ebben benne vannak a mozgáskorlátozottak, a siketek, a vakok és az értelmi fogyatékosok is. A pályázatomat nagyon hatékonyan segítették, s olyan részleteket világosítottak meg előttem, amelyre korábban sosem gondoltam végig. A magam botcsinálta karitatív elképzeléseit az ő tapasztalataikkal ötvözve készült egy olyan anyag, amely szerint már igazán érdemes a megvalósulásra.

Megcéloztuk a jövendőbeli partnereket is, és nagyon remélem, hogy a Máltai Szeretet Szolgálat, a Rex Alapítvány, a Tappancs, vagy az Igazgyöngy szívesen csatlakozik majd a céljaimhoz. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy csak ő velük fogunk dolgozni, inkább csak egy üzenet másoknak is, hogy nyitottak vagyunk minden partnerségre.

Komolyan hiszek benne, hogy 2012-re ugyan elmúlik az Önkéntesség éve, de nem nagyon marad más lehetőségünk, mint hogy valóra váltsuk annak az üzenetét, hogy csak a közösség képes segíteni. Ha meg tudjuk valósítani az Ember a vízben terveit, ebben egy közösségi karitatív finanszírozási megoldás mindenkinek hasznára lehetne.

Az elképzeléseim megvalósuláshoz azonban szükségem van a közösség támogatásra, rengeteg múlik most azon, hogy ha elindul az Együttható támogattok-e abban, hogy ezt a gondolatot elvigyem végre azokhoz, akik egy újszerű, fenntartható, sokaknak segítő megoldást szeretnének támogatni, ami a hazai civilek működését - közvetlenül a segítőket segíti.

Találtam egy viszonylag jó példát, Hollandiában, a PifWorld céljaiban a saját álmaimra ismertem, kár, hogy teljesen lokálisan gondolkodnak és nem nyitják a támogatottak körét akkorára, hogy akár mi is beleférjünk.

Ja igen november 27-ig kiderül, hogy bejutunk-e a versenybe, utána megint jön a like mizéria.... Előre is elnézést érte!

Szólj hozzá!

Címkék: közösség facebook gondolatébresztő pozitív karitatív vízben

A bejegyzés trackback címe:

https://emberavizben.blog.hu/api/trackback/id/tr33397768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása