Ember a vízben

Történetek emberekről, akik mindannyian érdemesek arra, hogy megmentsük őket. A blogot az élet írja, de csak rajtunk múlik, hogy eljutunk-e a happy endig. Küldd el te is a saját történetedet, hogy segíthessünk! emberavizben@gmail.com

Partnerünk


Segítsd Te is Őket!


Facebook Box

Írd meg a történeted!

Friss hozzászólások

Címkék

Milliók nyomában

2011.11.12. 09:06 emberavizben

Kifejezetten tanácstalan vagyok, amióta tudom, hogy kiírták az Együttható című pályázatot a Facebookon. Kifejezetten szívesen elindulnék rajta, de az elmúlt év tapasztalatai azt mutatják, hogy egyre jobb eredményeket sikerült elérni az ilyen pályázatokon, de nyerni eddig valahogy egyáltalán nem sikerült.

Tulajdonképpen minden csak annak a függvénye, hogy miként szemlélem az eseményeket. A vívódásom az okozza, hogy nézhetem úgy is, hogy a Főállású Angyalok versenyén 17-ik lettem és a középdöntőbe is bejutottam. Ez remek, de az első 10 közé már nem jutottunk, mert gyaníthatóan kicsi alapítvány volta partnerem, s talán az üzenetem sem ment eléggé keresztül. Persze kiváló eredménynek értékelem, hogy ismeretlenül 500 közül ilyen jól szerepeltem, de ha az első 10 közé bejutok prezentálhattam volna azt a tervet, ami nem csak, hogy új színt hozna a hazai civil finanszírozásba, de sok civilnek az egyetlen lehetőség lehetne arra, hogy ebben az egyre gyengülő központi finanszírozásban forrásokhoz jusson. Tudom, hogy egy ilyen prezentációs lehetőség meghozná a sikert, de mindeddig ez elmaradt.


Másrészt, a Budapest Bank sok körön keresztül óriási csalódás volt. A Valóraváltó pályázaton megszerzett második hely ugye hatalmas siker, de ha úgy nézzük végülis egy csaló mögött másodiknak lenni nem nagy dicsőség. Arról ne is beszéljünk, hogy a másodiknak nem jár semmi, míg a likecserélők végül boldogan elvonultak a megszerzett 1 millióval. Persze most mondhatja mindenki, hogy nem lehetett bebizonyítani a csalást, én úgy gondolom, hogy teljesen egyértelmű volt a helyzet, csak a bank nem merte vállalni a saját hibáját. A facebookos csalókról megjelent cikkek, meg az hogy előadok a Kreatív PR-napján tulajdonképpen egyértelműsíti, hogy nekem van igazam, de ez nem jelenti azt, hogy én nyertem. :-(

A Budapest Bankosok még egy körön megpróbáltak kárpótolni, és elindulhattam a Budapestért pályázatukon 500.000 Forintért. Gondoltam, legalább ennyivel el lehet indítani az emberavizben oldalt... hát nem sikerült, mert a kuratórium az önkéntesség évében nem találta pályázatomat érdekesebbnek a Szputnyik Nonprofit Kft. Rosencrantz és Guildenstern halott - előadásánál, amelyre 300.000 forintot ítélt meg. Mindegy... Ismét nem jött be. Erre persze az ember elég szkeptikus lesz, de nem adja fel ugye.

Amikor viszont szóltak, hogy elindul az OTP Együttható pályázata valamiért újra felcsillant a szemem. Viszonylag jó feltételek mellett 3-5 milliós támogatás valódi célokra? Ez jó. 
Jelenleg a Kézenfogva alapítvánnyal beszélgetünk a közös induláson.

Te mit gondolsz? Teljesen megbuggyantam ennyi kudarc után, minek erőlködni... vagy nézzen a dolog jó oldalát, egy csomó jó embert megismertem a pályázatok alatt, majdnem nyertem a Valóraváltón...  és láthatóan egyre nagyobb az igény arra, amin dolgozom.

Elinduljak az Együtthatón?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emberavizben.blog.hu/api/trackback/id/tr33372092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása